OnGo - One Tree Hill & Gossip Girl blogg

Alla inlägg under november 2011

Av ongo - 29 november 2011 21:50

Det är bestämt nu, River Court kommer rivas :/// Asså det är så sjukt tråkigt! Det är ju en del av OneTreeHill som borde vara kvar för alltid! Jag HATAR att man måste förstöra speciella platser bara för husbygge och sånt. Men vi får minnas River Court genom bilder och videos, det finns inte så mycket annat att göra tyvär :(


   

Av ongo - 29 november 2011 21:43

Jag måste säga att jag denna gången riktigt längtar till nästa avsnitt! Det verkar så grymt bra och spännande! :)


 





Av ongo - 29 november 2011 21:18

Detta avsnittet var inte så speciellt faktiskt, men ändå kul att se!


Jag gillar att Blair blir mer förtvivlad om hon har gjort rätt val med Louis. Jag menar då inte att hon kanske skulle valt Chuck men jag tycker verkligen inte Blair och Louis passar ihop. Hellre ser jag Blair med typ Dan, fast alllra allra mest med Chuck, den mogna Chuck då ;)


     


När det gäller familjen VanDerWoodsen / Rohdes / Dickens och alla så tycker jag de var underhållande detta avsnittet. Charlie försöker splittra på Serena och Max vilket jag gillar eftersom jag vill se Serena och Nate. Dock tror jag inte de hittar tillbaka efterosm det inte verkar så menjag hoppas så otroligt mycket!


   


Chralie har även avslutat sin affär med Carol. Det tycker jag är bra! Men Charlie vill fortfarande bo kvar hos Serena och dem så hon stannar ändå. Hon kände att hon hade en familj där och fick nog mycket kärlek som jag tror hon inte fick förut. Jag tror hon var ganska ensam!


 

Av ongo - 28 november 2011 23:08


Visste ni att One Tree Hill egentligen skulle bli en vanlig film och heta Ravens? Jo, det är sant! Men det blev inte det eftersom OneTreeHills manusskrivare Mark Swahn ( med mera ) hade så många idéer så det blev en serie istället. Bra det, ellehur! ;)


Men undra egentligen hur filmen hade varit? Jag tror säkert den hade blivit bra men inte så bra så jag hade sett den eller att jag hade blivit tipsad att se den! Men vem vet, den kanske hade blivit succé? ;)


Så här hade film-framsidan kanske sett ut?

 

   



Av ongo - 28 november 2011 22:59

Blair försöker få reda på hur Chuck blivit en sån bra man så han sedan kanske kan hjälpa Louis.

 Kommer det gå bra? Hur är Chuck&Blairs relation?


   


Hur är det mellan Charlie och Max? Hur reagerar Charlie när hon får reda på att han dejtar Serena?

Lyckas Charlie att fortsätta hålla sin hemlighet?


 

 


Hur går det för Dan och hans bok när han statar ett "krig" mot hans bok-hatare?


 


Svaren ser ni imorgon!

Av ongo - 24 november 2011 19:54

 

Av ongo - 24 november 2011 19:38

Jag läste nyss att Wilmington ( staden där OneTreeHill spelas in ) funderar på att riva River Court efterom inspelningen nu har slutat.

 Detta får bara inte hända!!!




Snälla, skriv på här så kan vi alla stoppa rivningen:

http://www.ipetitions.com/petition/save-the-river-court


   


Säger som alla andra - River Court är en del av OTH

Presentation

Hejsan!

Jag är en tjejtokig One Tree Hill och Gossip Girl tjej så därför har jag startat denna bloggen. Läs gärna mer i min presentation!

kram OnGo

Länkbyten

HEJ

 

Vill bara nämna att jag jättegärna ta emot länkbyten :)

Omröstning

Vilken serie har du sett?
 Gossip Girl
 One Tree Hill
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga alltid!

Hej fans! Glöm inte fråga för guds skull. Jag ska göra mitt bästa för att svara på allt :)

 

   

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards