OnGo - One Tree Hill & Gossip Girl blogg

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av ongo - 11 januari 2012 19:15

Det är ingen vanlig dag för det är OTH säsong 9 premiär idaaaag ... tralalllalallala ..... WOHOOOO! Hur länge har man inte väntat på detta? ÄNTLIGEN, äntligen får vi ta del av One Tree Hills sista säsong :D! Jag hoppas verkligen de har gjort säsongen till något helt underbart!


Men eftersom vi i Sverige inte kan se den idag så måste vi se den först imon, utan tex dock eftersom det är de engelska avsnitten. Så jag tänkte länka några sidor som ni kan ha användning av imon efter skolan!


1. http://watchseries.eu/serie/one_tree_hill


2. http://www.watchonetreehillonline.com/


 

Av ongo - 11 januari 2012 19:06

Även om jag inte fick några komentarer av er så har jag bestämt mig för att fortsätta blogga! Men eftersom jag har en lite mer prioriterad blogg ( anonimo ) så kommer jag lägga mer kraft där än här, tyvär! Jag bloggar här när jag känner för det och har tid! :)


Hoppas ni fortsätter att läsa bloggen! Puss


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan!

Jag är en tjejtokig One Tree Hill och Gossip Girl tjej så därför har jag startat denna bloggen. Läs gärna mer i min presentation!

kram OnGo

Länkbyten

HEJ

 

Vill bara nämna att jag jättegärna ta emot länkbyten :)

Omröstning

Vilken serie har du sett?
 Gossip Girl
 One Tree Hill
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga alltid!

Hej fans! Glöm inte fråga för guds skull. Jag ska göra mitt bästa för att svara på allt :)

 

   

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards