OnGo - One Tree Hill & Gossip Girl blogg

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av ongo - 6 januari 2012 17:27


Som jag nämde innan för er är ju Stephen Coletti tillsammans med Chelsea Kane som kommer vara med i säsong 9. Det ska faktiskt bli kul att se henne i One Tree Hill. Jag har ju sett henne innan i Jonas Brothers och lite annat i Disney Channel, men inte i lite mer "serious" film. Men visst är de söta ihop!


     

Av ongo - 6 januari 2012 17:09


Många undrar säkert vilka karaktärer som kommer vara med i säsong 9 och det gör jag med! Men några jag vet är följande:


1. Dan och Deb kommer tbx.Det hade varit roligt om Karen kunde komma tillbaka också! Fast det kanske inte är så konstigt att hon troligtvis inte gör det i och med att Lucas inte är med längre


2. Självklart Lucas som alla har snackat om ;) Vad han har förändrats om man kollar på bilderna ju!


 


3. Chris Keller (som jag hatar egentligen ;P) är tydligen i Tree Hill för att hjälpa till med Red Bedrooms records


(En bild på han och Jana Kramer)

 


4. Brookes pappa! Det ska bli riktigt kul att se hur hans relation är till Brooke, och kanske även Victoria!


         


5. Även Chucks pappa är med vilket betyder att Chuck också är med! Han är såå kul :) Men det ska även bli kul att se Chucks pappa eftersom Chuck har pratat så mycket om honom!


6. En tjej som spelas av Chelsea Kane (som är tillsammans med Stephen Coletti på riktigt) kommer till Tree Hill för att starta ett kafé och konkurera med Karens Café.


 


Källa: Delvis från www.bloggtjej.blogg.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan!

Jag är en tjejtokig One Tree Hill och Gossip Girl tjej så därför har jag startat denna bloggen. Läs gärna mer i min presentation!

kram OnGo

Länkbyten

HEJ

 

Vill bara nämna att jag jättegärna ta emot länkbyten :)

Omröstning

Vilken serie har du sett?
 Gossip Girl
 One Tree Hill
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga alltid!

Hej fans! Glöm inte fråga för guds skull. Jag ska göra mitt bästa för att svara på allt :)

 

   

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards