OnGo - One Tree Hill & Gossip Girl blogg

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av ongo - 30 oktober 2011 23:13

Jag såg en bild på Leighton innan och jag blev helt kär i bilden. Hon är såååå söt. Hon har ett fint skratt tycker jag.

Var bara tvungen att visa!


 

Av ongo - 30 oktober 2011 22:56

Godkväll! Jag ligger just nu och längtar nåt så enormt till Tisdag. Vill ni veta varför? På tisdag åker jag ner till Tysklan/Österrike och ska vara där till söndag och för länge sen bestämde jag att jag skulle kolla på GG s4 och s5 på vägen så jag hade något att göra.


Det jobbiga är att s3 som jag kollade färdigt på igår slutade så spännande. Jag längtar ihjäl mig till s4. Så nu förstår ni nog varför jag längtar till Tisdag och sitter i en jobbig sits nu :o


 

Av ongo - 30 oktober 2011 11:00

Asså, det finns faktiskt lite saker jag stör mig på när det gäller GossipGirl. Exempelvis när Chuck valde hotellet före Blair och typ "lovade" bort henne till Jack så tycker jag de kunde gjort det mer betydelsefull. Blair blir arg, men inte tillräckligt. Hon förlåter ju typ honom direkt, och hade jag varit med om det så hade jag aldrig pratat med den människan igen. Så jag menar att den som har skrivit manuset borde tänka lite mer!


Eller håller ni inte med? Tipsa om ni vet mer sånna händelser!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan!

Jag är en tjejtokig One Tree Hill och Gossip Girl tjej så därför har jag startat denna bloggen. Läs gärna mer i min presentation!

kram OnGo

Länkbyten

HEJ

 

Vill bara nämna att jag jättegärna ta emot länkbyten :)

Omröstning

Vilken serie har du sett?
 Gossip Girl
 One Tree Hill
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga alltid!

Hej fans! Glöm inte fråga för guds skull. Jag ska göra mitt bästa för att svara på allt :)

 

   

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards