OnGo - One Tree Hill & Gossip Girl blogg

Alla inlägg den 11 december 2011

Av ongo - 11 december 2011 23:10

                                       

Av ongo - 11 december 2011 22:28

Brooke är så underbar på alla sätt och vis! Hon är snygg, snäll, omtänksam, lojal, rolig, humoristisk och massa positiva saker!


Hon började som en fest tjej som bara tänkte på killar och sex. Hon hade ju typ aldrig haft ett riktigt förhållande förut Lucas, det var ju bara "one night stand". Men sen när hon träffade och blev tillsammans med Lucas så förändrades hela hon, till en underbar Brooke. Hon lät inte killar styra över henne och hon tog skolan, killar och hela allmänna livet seriöst.


Jag älskade Brooke i säsong 8 mest. Jag tycker så mycket om henne med Julian och hennes relationer till alla andra och jag ser ENORMT MYCKET fram till hennes roll som mamma i säsong 9!


Brooke Davis Pictures

                                   



Presentation

Hejsan!

Jag är en tjejtokig One Tree Hill och Gossip Girl tjej så därför har jag startat denna bloggen. Läs gärna mer i min presentation!

kram OnGo

Länkbyten

HEJ

 

Vill bara nämna att jag jättegärna ta emot länkbyten :)

Omröstning

Vilken serie har du sett?
 Gossip Girl
 One Tree Hill
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga alltid!

Hej fans! Glöm inte fråga för guds skull. Jag ska göra mitt bästa för att svara på allt :)

 

   

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards