OnGo - One Tree Hill & Gossip Girl blogg

Alla inlägg den 13 december 2011

Av ongo - 13 december 2011 22:59

           

Av ongo - 13 december 2011 22:36

Lucas Scott kan man säga är "huvudpersoen" i One Tree Hill. I alla fall i början så handlade det mest om honom och de övriga var mer vid sidan av. Han är ju också den som springer på bron i inledningen till alla avsnitt.


Jag tycker det är grymt ledsamt att Lucas hoppade av i 6:e säsongen. Han var en så otroligt betydande person och jag hade gärna viljat se mer av honom! I början av OTH var han den snälle och ansvarsfulla killen men sen förändrades han väldigt mycket. Det inträffade när han träffade Brooke, han blev mer oansvarig och allmänt dum. Han struntade i allt och alla människor runt omkring som brydde sig. Han var även otrogen och sedan låg han ju med Nikki. Men som tur var hittade han tillbaka till sitt gamla jag.


Jag älskar Lucas alla relationer till folk. Lucas till hans mamma Karen, till Nathan, till Keith, till Haley, Peyton och Brooke. Han har en väldigt värdefull relation med alla. Det tycker jag mycket om! Den enda relationen jag hatar är Lucas relation med Lindsey, jag gillade verkligen inte henne! Men troligtvis var det för jag ville att han skulle vara med Peyton :)


Även att Lucas slutade i 6:e säsongen har vi fått se mycket av honom. Han kommer ju även tillbaka i säsong 9 och det ska bli riktigt kul! Jag orkar dock inte vänta :P


Pics:

                 




Presentation

Hejsan!

Jag är en tjejtokig One Tree Hill och Gossip Girl tjej så därför har jag startat denna bloggen. Läs gärna mer i min presentation!

kram OnGo

Länkbyten

HEJ

 

Vill bara nämna att jag jättegärna ta emot länkbyten :)

Omröstning

Vilken serie har du sett?
 Gossip Girl
 One Tree Hill
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga alltid!

Hej fans! Glöm inte fråga för guds skull. Jag ska göra mitt bästa för att svara på allt :)

 

   

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards