OnGo - One Tree Hill & Gossip Girl blogg

Alla inlägg den 18 november 2011

Av ongo - 18 november 2011 18:09

Nu har även Bethany Joy Galeotti (som spelar Haley James Scott) skrivit ut sig och har även sagt godnatt till One Tree Hill. Så nu tänkte jag skriva lite om karaktären Haley.


Haley var en så himla godhjärtad person. Hon var omtänksam, supersnäll, rolig och säker. Hon har verkligen betytt så mycket för One Tree Hill. Haley har inte utvecklats så mycket i serien som t.ex Nathan och Brooke men hon har ju ändå utvecklats på ett annat sätt. Hon började som en väldigt tjejig tjej som växte till en mer mogen tjej som vågade ta risker. Och det var la mest på grund av Nathan. När dem träffades började hon skolka, få lägre resultat på prov, hon var inte lilla skolginiet längre kan man säga. Även att det var negativa saker växte hon även upp till en mogen tjej på ett positivt sätt. Haley var också en toppen bra mamma åt Jamie och Lydia. Hon var alltid där och skulle gör vad som helst för dem. Hon tänkte alltid på familjen i första hand.


Här kommer lite favorit bilder på Haley i hela One Tree Hill;

 

                           

Av ongo - 18 november 2011 17:32


Jag hittade en fantastisk fan-video av Chuck och Blair. När man ser den så vet man bara att de är "meant to be together". De är verkligen så perfekta för varandra, speciellt nu när Chuck har "växt upp".


Presentation

Hejsan!

Jag är en tjejtokig One Tree Hill och Gossip Girl tjej så därför har jag startat denna bloggen. Läs gärna mer i min presentation!

kram OnGo

Länkbyten

HEJ

 

Vill bara nämna att jag jättegärna ta emot länkbyten :)

Omröstning

Vilken serie har du sett?
 Gossip Girl
 One Tree Hill
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga alltid!

Hej fans! Glöm inte fråga för guds skull. Jag ska göra mitt bästa för att svara på allt :)

 

   

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards