OnGo - One Tree Hill & Gossip Girl blogg

Alla inlägg den 19 november 2011

Av ongo - 19 november 2011 22:00


JAg hittade ett litet klipp som handlar om säsong9.. Jag kan dock inte garantera att den är sann till 100%. Jag menar, det kan ju vara någon som sitter och hittar på, men man vet ju inte. Den är sevärd iaf ...


Av ongo - 19 november 2011 21:42


-I gave you my heart.
That's all I give you.
And if that's not enough for you,
I'm not enough for you.


 


-Be careful with his heart. It's more fragile than you think.


 


-Why is it that it's so much easier to forgive a stranger than someone you love?


-we dont choose who we love... it just happens


-Well who are you and what have you done with my real boyfriend?


-You should've thought of that last night... You know I keep... I keep putting myself out there and you keep blowing it and it's probably a good thing because at this point there is nothing that you can say or do that's gonna surprise me!


 


-Just praying for rain
 
-This year, I got everything I wanted and everything I wished for.. but, in a way, I lost even more.

Presentation

Hejsan!

Jag är en tjejtokig One Tree Hill och Gossip Girl tjej så därför har jag startat denna bloggen. Läs gärna mer i min presentation!

kram OnGo

Länkbyten

HEJ

 

Vill bara nämna att jag jättegärna ta emot länkbyten :)

Omröstning

Vilken serie har du sett?
 Gossip Girl
 One Tree Hill
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga alltid!

Hej fans! Glöm inte fråga för guds skull. Jag ska göra mitt bästa för att svara på allt :)

 

   

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards