OnGo - One Tree Hill & Gossip Girl blogg

Alla inlägg den 22 november 2011

Av ongo - 22 november 2011 19:24




 



Tycker ni det verkar bra? Det gör jag iallafall! ;)



Av ongo - 22 november 2011 12:41


Detta avsnittet var som alla andra väldigt bra. Serena ordnar en fest för bröllopsparet. Men Blair kommer på att Louis har skickat ut "alla sms från alla som skrev till GossipGirl" vilket gör att han och Blair bråkar. Louis tycker också att Blairs vänner inte vil hennes bästa, vilket också får Blair att tvivla på om Louis är den rätta för henne. Jag tror inte det, och då menar jag inte bara för jag inte gillar han. Han håller verkligen på och bli en dålig människa, typ som Chucks förflutna.


 


Chuck har växt mycket och jag är stolt över honom! Han "beställde" två strippor till Dan och själv skulle han gå ut med hunden. När han kom till Blairs party skulle han bara hämta Dan som var full och inte ställa till med trubbel. Det bästa av allt - Blair fick reda på att verkligen Chuck har blivit en bra man när hon pratar med Serena! ;) Det kommer nog göra Blair inget annat än förtvivlad!


    


Charlie hamanr också i mer trubbel. Hennes ex, Max, får reda på att hon ljuger för alla och för att han ska hålla hemligheten ger hon han en diamantring, som hon vann på Blair&Louis party. Den gav hon så han kunde öppna en ny resturang, som var hans dröm. Men när han skulle ta ut pengar för ringen fick han inte 50 000kr, som de trodde, utan 500 000kr. Det gör att Max kommer stanna lite i New York. Undra vad Charlie (Ivy) tycker om det?


   


Jag hoppas att i nästa avsnitt kommer Blair fundera om verkligen Louis är den rätta. Serena och Max kommer inte komma varandra närmre p.g.a av något. (hon ska vara med Nate!!!!) Dan kommer över sin kärlek till Blair. Nate blir kär i Serena.


Det är ju bara att hoppas! ;)




Presentation

Hejsan!

Jag är en tjejtokig One Tree Hill och Gossip Girl tjej så därför har jag startat denna bloggen. Läs gärna mer i min presentation!

kram OnGo

Länkbyten

HEJ

 

Vill bara nämna att jag jättegärna ta emot länkbyten :)

Omröstning

Vilken serie har du sett?
 Gossip Girl
 One Tree Hill
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga alltid!

Hej fans! Glöm inte fråga för guds skull. Jag ska göra mitt bästa för att svara på allt :)

 

   

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards